مشهد ـ رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: میزان تزانزیت جاده‌ای در کشور طی سال جاری ۳۲ درصد رشد داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میزان سرانه منابع به شعبه در بانک آینده 3 برابر متوسط صنعت بانکی است
مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت با تاکید بر مرجع قرار دادن اخبار رسانه های رسمی در خصوص سهام عدالت به ارائه نکاتی در خصوص زمان و میزان سود سهام عدالت پرداخت.
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: میزان ترانزیت ترافیک اینترنت از خاک کشورمان دو و نیم برابر شده است.
سرویس ملی بهداشت (NHS) در انگلستان، روزانه ۲۵۰۰ کالری برای مردان و ۲۰۰۰ کالری برای زنان جهت رسیدن به وزن مناسب توصیه را می‌کند. این مقدار بر اساس توصیه سازمان بهداشت آمریکا، ۲۷۰۰ کالری برای مردان و ۲۲۰۰ کالری برای زنان توصیه شده است.
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: طبق مصوبه کمیسیون ستاد ملی ترانزیت به ریاست رئیس‌جمهور تشکیل می‌شود و میزان ترانزیت بار تا انتهای برنامه هفتم توسعه ۵۰ میلیون تن خواهد بود.
میزبانی از دهمین اجلاس شورای روسای کل گمرکات کشورهای عضو اکو (CHCA) و نهمین نشست کمیته ترانزیت گمرکی به جمهوری اسلامی ایران محول شد.
بازار فناوری نانو در سال ۲۰۲۲ به رقم ۶.۷ میلیارد دلار رسیده است که پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۲۸ با نرخ رشد ترکیبی سالانه ۳۲.۳ درصد رشد کرده و به رقم ۳۴.۹ میلیارد دلار برسد.
بررسی‌ها نشان می‌دهد میزان مصرف انرژی در ایران به ویژه در بخش خانگی به شدت بالاست و به مرور زمان در روندی معکوس در قیاس با دیگر کشورهای عضو آژانس بین المللی انرژی روند افزایشی داشته است.
این در حالی است که سپیده قلیان با پوششی نامتعارف و یک پارچه بسیار کوچک روی سر وارد جلسه دادگاه شد که حتی بعد از تذکر قاضی مبنی بر رعایت پوشش حداقلی، متهم پارچه کوچک را نیز از سر برداشت و حاضر به همکاری با دادگاه نشد.
معاون تولید شرکت سنگ آهن مرکزی ایران توقف سرد و اساسی کارخانه گندله سازی را طبق برنامه از پیش تعیین شده که در تمامی کارخانجات تولیدی برای تعمیرات اساسی در نظر گرفته می‌شود امری معمول دانست.
خبرگزاری میزان، خبرگزاری رسمی قوه قضاییه توشت: در روز‌های گذشته رسانه‌های معاند ادعا‌هایی را در مورد فردی به نام «موسی اسماعیلی» منتشر و عنوان کردند فرد مورد اشاره در زندان ارومیه و زیر شکنجه کشته شده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع ترانزیت کالا و انرژی میان ایران و ترکمنستان و کشورهای منطقه با توجه به شرایطی که حاکم شده، بسیار حائز اهمیت بوده و یک فرصت محسوب می‌شود.
در پیش نویس برنامه هفتم توسعه پیشنهاد داده شده وزارت راه و شهرسازی مکلف است میزان ترانزیت سالانه را افزایش دهد.
ایران باید شاهراه‌های اقتصادی طالبان در زمینه صادرات مواد مخدر را کنترل کند. در حال حاضر میزان فروش مواد مخدر مناطق تحت کنترل طالبان به ایران بیش از یک سال عملکرد عمرانی کشورمان است. یعنی فروش مواد مخدر تحت حمایت طالبان در ایران به اندازه با یکسال بودجه عمرانی کشور ما است. کمتر کشوری در دنیا وجود دارد که به یکباره به این اندازه به پول کثیف دست یافته باشد. متأسفانه دولت‌های مختلف در ایران نتوانسته‌اند این وابستگی را قطع کنند.
کریدور شمال - جنوب یک مسیر اقتصادی مهم و استراتژیک برای ترانزیت بار میان هند، روسیه و شمال اروپا از طریق ایران است که راه‌آهن رشت - آستارا به عنوان حلقه مفقوده، این کریدور را تکمیل می‌کند.
کریدور شمال - جنوب یک مسیر اقتصادی مهم و استراتژیک برای ترانزیت بار میان هند، روسیه و شمال اروپا از طریق ایران است که راه‌آهن رشت - آستارا به عنوان حلقه مفقوده، این کریدور را تکمیل می‌کند.
کریدور شمال - جنوب یک مسیر اقتصادی مهم و استراتژیک برای ترانزیت بار میان هند، روسیه و شمال اروپا از طریق ایران است که راه‌آهن رشت - آستارا به عنوان حلقه مفقوده، این کریدور را تکمیل می‌کند.
هیأت ازبکستانی و وزیر راه و شهرسازی کشورمان در خصوص تدوین و اجرایی کردن برنامه جامع توسعه همکاری‌های حمل‌ونقلی در تمام شقوق و اجرای موافقتنامه عشق آباد توافق کردند.
هرچند قبل از دهه چهل اکثر باربری‌ها در خیابان قزوین، پانزده خرداد و...مثل باربری‌های ایران ترانزیت، گیتی نورد، باربری خادم بودند اما اولین‌باربری‌های چهارصد دستگاه و یاخچی‌آباد بین سال‌های ۴۱ _۴۰ در اینجا مستقر شدند مثلا باربری حبیبی‌ که در سال ۱۳۴۲ تأسیس شد.
رئیس اتاق ایران حل مشکل ضمانت‌نامه‌های بانکی و حمل‌ونقل و ترانزیت میان ایران و بلاروس را پیش‌نیاز توسعه روابط تجاری دو کشور دانست.
مرکز پژوهش های اتاق بازرگانی ایران در پژوهشی در خصوص وضعیت حمل و نقل کشور، چالش های این بخش را به دو قسمت میان و کوتاه مدت تقسیم کرده است.
معاون حمل‌ونقل وزیر راه در نشست مشترک با همتای روسی خود بر ضرورت کاهش تعرفه‌های حمل کالا در راستای افزایش ۱۰ میلیون تنی ترانزیت میان دو کشور تاکید کرد.
بر اساس اطلاعیه منتشر شده توسط وزارت خارجه دولت موقت طالبان، متقی در این دیدار خواستار افزایش میزان دادوستد اقتصادی بین دو کشور و ایجاد تسهیلات در بخش تجارت و ترانزیت شد.
به گفته سخنگوی گمرک میزان کالاهای عبوری خارجی از مسیر کشور در ۴ ماه نخست امسال، به ۴ میلیون و ۹۲۱ هزار تن رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۱ درصد افزایش داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ